Székhelyszolgáltatás ügymenete:
1. Ön időpontot egyeztet munkatársunkkal:
- a megadott elérhetőségeink bármelyikén,
- vagy az adatlap kitöltésével jelzi érdeklődési szándékát, és munkatársunk keresni fogja.
2. Ügyfélszolgálatunkon személyesen a megbeszélt időpontban megköti székhelyszolgáltatási szerződését. Ehez szükségesek: Ha ezeket előre kitölti online, a székhelyszolgálati szerződés megkötésének menete 15 percet vesz csak igénybe , mivel mi a kinyomtatott szerződésekkel fogjuk várni és csak aláírni kell irodánkba jönnie az előzetesen leegyeztetett időponra.
- egy megrendelőlap
- megbízási szerződés,
- postai meghatalmazás igény szerint,
- levélkezeléssel kapcsolatos meghatalmazás,
- irat- és csomagmegőrzéssel kapcsolatos meghatalmazás kiállítása.
3. Mi biztosítunk az Ön részére:
- a fenti szükséges iratokból 1-1 példányt,
- továbbá befogadó nyilatkozatot,
- egy hiteles dokumentumot, amellyel igazoljuk, jogosultak vagyunk székhelyszolgáltatás nyújtására
- hiteles, 30 napnál nem régebbi tulajdoni lapot
- cégünk ügyvezetőjének aláírási címpéldányát
4. A szerződés megkötése után
- az illetékes cégbíróságon az új cégének bejegyzését kérheti (ügyvédje) az általunk biztosított székhelycímre.
- Székhelyváltozás esetében a cég székhelyének, címének a változását kérheti a biztosított székhelycímre.
Mindkét dolog ügyintézésében tudunk segítséget nyújtani Önnek, megbízhatja ügyvédünket ezek ügyintézésével is. Ha új céget szeretne alapítani és minket bíz meg az alapítással, ez esetben még egyszerűbbé válik a székhelyszolgálati ügyintézés. Érdeklődöm a cégalapítás feltételeiről.